No penseu malament, no estem embarassats!!!, (jo amb els meus dos nens ja en tinc prou) La que està embarassada és la Mavi. Aquests si que han sigut ràpids!!! Es van casar al mes de Juliol (ja us vaig explicar en un post), on en Blade vaig ser el padrí i vaig tenir que fer el vers... Doncs fa uns dies, ens van donar la Notícia! En Xavi i la Mavi estan esperant Descendéncia, en principi la data prevista pel naixement serà pels voltans de sant jordi. Moltes Felicitats. A veure que serà: nen, nena, o amb els antecedents a veure si en son dos (je,je,je)



Moltes Felicitats!!!!




1 comentario:

Anónimo dijo...

Us fem saber que només és un bebito, i que tot està molt i molt bé, el cor batega com un tema heavy metal, de moment, anem bé. Moltes gràcies. No sabrem si és nen o nena fins a principis de desembre. Us tindrem informats. Una forta abraçada i petonets.