Vers del Padrí


Falta d´inspiració...no trobes les paraules....la teva musa poètica està fora de vacances...Aquí us deixo humilment el vers que vaig fer pel meu gran amic Xavi.


Quan la mudesa dels llavis
Escatima les paraules,
Quan els sentiments estan a flor de pell,
El paper em tremola d’emoció i,
Començo aquest vers:

Estimada Mavi,
Avui és un dia molt especial.
La teva vida s’unirà a la d’en Xavi
Que per mi, més que un amic
És un germà de sang.

Junts comenceu un gran viatge
Ple d’alts i baixos,
On la vostra força
Us farà trobar la llum en la foscor,
Que us guiarà per sempre.

En prova d’amor i felicitat
Et porto aquest ram,
Que ha d’unir dos cors,
Dues terres
Amb el vostre amor.

M’omple de joia i alegria
Que em feu partícip del vostre enllaç.
Que aquesta nova pàgina
Del llibre de la Vida
S’ompli de bells records d’aquest dia.

Jordi Vila
“El Padrí”


Faig aquest post pels pobres padrins, espero que us ajudi a despertar la vostra inspiració.

Gràcies a http://elmondelarale.blogspot.com/ per la foto

Foto: Xavi i Mavi

Nota: Anims padrins!!!, surti com surti el vostre vers, que fet amb el cor els nuvis s´acaben casant.

3 comentarios:

gina dijo...

M'agrada el nou format de blog, i els colors. És molt xulo!

Anónimo dijo...

A mi tambè m´agrada molt!!!
ânims!!!

Anónimo dijo...

Molt maco el vers m'ha arribat al cor i m'ha emocionat molt. Moltes gràcies, ets el millor padrí del mòn!!!